Třešně, jahody, maliny, rybíz… A spousta dalšího ovoce právě teď dozrává a je k dostání všude, kam se člověk podívá. Proč tedy toto sezónní ovoce nevyužít i do dezertu, který Vás nebude stát příliš mnoho času a ani kalorií. Připomínat Vám může bublaninu, kterou maminky a babičky pečou na nedělní odpoledne ke kávě. V našem receptu ale nenajdete mouku ani cukr, zato nálož bílkovin. Navíc je výsledná buchta bezlepková, takže dopřát si ji můžou i bezlepkáři.

Suroviny

* 5x vejce
* 40 g vanilkového proteinu Chevron Nutrition
* 50-60 g čekankového sirupu (případně sladidlo dle typu stravování)
* 1/2 balíčku kypřícího prášku (6 g)
* 100 ml vody
* 4 pudinkové vanilkové prášky (nebo jiná příchuť)
* ovoce

* kokosový olej + strouhaný kokos na vymazání a vysypání formy
* forma na pečení
* šlehač

Postup:

1. Troubu předehřejeme na 170°C a formu vymažeme kokosovým olejem a vysypeme strouhaným kokosem.

2. Oddělíme žloutky a bílky. Bílky se špetkou soli vyšleháme na tuhý sníh. Do druhé mísy dáme žloutky, vodu a čekankový sirup a šleháme, dokud se nevytvoří pěna. 

3. Do žloutkové směsi přidáme pudinkový prášek, protein a kypřící prášek a lehce promícháme a poté vyšleháme dohladka. Do takto připravené směsi přidáme sníh a obě hmoty opatrně spojíme dohromady.

IMG_6614

4. Vylijeme do formy na pečení a ozdobíme ovocem.

5. Dáme péct na 170°C na 35-40 minut. 

6. Po vychladnutí krájíme a podáváme.

IMG_6626

PŘEJEME DOBROU CHUŤ!

TIP:

1. Místo ovoce můžete těsto rozdělit, 2/3 nalijete do formy, 1/3 těsta v míse smícháte s 15 g kakaa a lžící vody a nalijete jaho horní vrstvu, můžete zlehka promíchat.

2. Do těsta lze přimíchat i na kousky nasekanou čokoládu, oříšky, …

IMG_6650

Pokud se s námi rozhodnete péct, nezapomeňte nás na vašem Instagramu označit a použít hashtag #ChevronRecepty. 

Sdílejte tento příspěvek